من دختـــــــرمــــ
من دختـــــــرمــــ

          

ببین اق پسر من دخترم ولی~~~ از تو نالوتی پسر ترم

پ نیا واس من کس_شر بگو ~~~ دنبال خر کردنمم نباش

ما خودمون یه پا باغ وحشیم

می فهمی؟؟؟باغ وحـــــــــــــشــــــــــــــــ

ینی اخلاغ داریم مث سگ

جنبه منبه هم .....نوچ نداریم

درسته چیز نداریم ولی ........راه جر دادنو بلدیم بدم جرمیدیم

هه پ بپا جر نخوری

اینه اخلاقم..........

سگم پاچتو نمیگیرم ییهو شورتتو میگیریم که کلا بی ابرو شی

اگه خواستی بخون اگه نخواستی نخون ولی کس شر نگو

اوهوی الاغ نگی بی حیا که خودت خطمشی اره خود تویی که گفتی.........

من یه دخترم که واسه پاک بودنم دهنمو نجس کردم تا هر الاغی طرفم نیاد.....

من اینمممممم

 



[ دو شنبه 1 تير 1394 ] [ 1:2 ] [ ٠•●Ŀ♡ѴƐ●•٠ ] [ بازدید : 424 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
ضــــعیفـہ (1395/04/22 )
↺عِـــشق ↻ (1395/04/05 )
تنها بوבن ... (1395/03/22 )
GOD (1395/02/06 )
ببین... (1395/01/19 )
مخاطب خــاص (1394/10/16 )
دانلود آهنگ